At Zweers   Als oud- raadslid en -lijstrekker voor GroenLinks Krimpen kun je At een ervaren rot in het vak noemen. Ook zijn ervaring van ruim 26 jaar bij de gemeente Rotterdam is hierbij niet te onderschatten. Daar was hij onder andere verantwoordelijk voor de verduurzaming van het afvalbeleid. Logisch want hij volgde hierin een master in Duurzaamheid Management.   At zit in de culturele haarvaten van onze Krimpense gemeenschap. Hij is betrokken bij onder andere Krimpen Presents, het Krimpen Festival, voorzitter van de stichting Cultuur Werkplaats en kan zelf ook een stukje muziek maken op gitaar. At: "We kunnen trots op onze inbreng in het verleden van GroenLinks zijn, want met onder andere het Fietsrouteplan, plaatsing Blipvert, Stadslandbouw en de aandacht voor het afvalinzamelbeleid, hebben we een behoorlijke "groene footprint" achtergelaten. Tijd om nu weer door te pakken en mee te doen in de raad, want we kunnen als GroenLinks absoluut een verschil maken"!   Bij At kan je er van op aan dat hij de Krimpense politiek zeer kritisch volgt. Zijn geheugen laat hem hierbij zelden in de steek, waarbij hij  iedereen aan zijn of haar afspraak zal houden als dat nodig is.